Välkomna till mitt konstgalleri på Gotland där ljuset flödar in och där konstrummen ger plats åt målningar och grafik.
Upplev fåglar i konsten.
Sista sommaren?
Kanske sista sommaren vid galleriet i Stenkumla. Fastigheten ska säljas, och dörrarna stängs så snart affären är klar. Passa på att hälsa på, se konsten, prata gamla minnen och uppleva atmosfären en sista gång! Om vi inte ses i sommar vill jag rikta ett enormt, varmt tack till er alla för alla fantastiska möten under de här 20 åren. Om inte annat så har ju många av er ett minne på väggen.